GO SEO, conținut principal
Off-page SEO, strategii pentru îmbunătățirea clasamentului în căutare

Off-page SEO, strategii pentru îmbunătățirea clasamentului în căutare

Off-page SEO, strategii pentru îmbunătățirea clasamentului în căutare. Iată ce se întâmplă cu adevărat! Nimeni nu știe cu certitudine formula exactă pe care Google o folosește pentru clasarea website-urilor.

Nimeni nu știe exact cum sunt clasificate website-urile pentru diferite cuvinte cheie. Majoritatea specialiștilor SEO sunt de acord cu trei direcții principale: on-page SEO, off-page SEO și SEO tehnic.

Google a stabilit câteva linii directoare pentru clasamentele pe care le afișează în rezultate căutărilor. Prin încercări și erori, agențiile SEO de top au descoperit câțiva factori pentru optimizarea unui website pentru căutare. Odată cu descoperirea acestor factori, au apărut și unele instrumente SEO pentru implementarea eficientă a unor strategii de promovare web.

Cei mai importanți factori off-page SEO

Să analizăm șase dintre cei mai importanți factori off-page SEO cărora ar trebui să le acordați întotdeauna atenție. Aceștia sunt baza regulilor prin care Google – și alte motoare de căutare – doresc ca noi să implementăm o campanie SEO reușită. Cei șase factori importanți pentru off-page SEO sunt:

  1. Crearea backlink-urilor. Acestea sunt linkuri externe care trimit înapoi la website-ul dvs. Cu alte cuvinte, acestea sunt linkuri de pe website-urile altor persoane. Oamenii aleg să se conecteze la conținutul dvs., deoarece au considerat că este relevant și util. Tot de ce aveți nevoie este o strategie reușită de link building, inclusiv prin profiluri și directoare de social media;
  2. Calitate, calitate și iar calitate. Conectați-vă la website-uri cu pagerank mai mare decât al dvs. pentru a vă ajuta să creați propriul pagerank;
  3. Relevanţă. Cu cât este mai relevant website-ul de la care creați legătura, cu atât este mai bine;
  4. Diversificare. Nu creați legături doar dintr-o sursă sau un tip de website. Algoritmii Google pot considera acest exces ca spam. Ulterior vă poate aplica unele penalizări;
  5. Legături cât mai naturale. Crearea a câteva sute de linkuri către un nou website în câteva zile este o rețetă pentru dezastru. Este considerat nefiresc. Mențineți procesul natural construind mai multe legături într-un ritm regulat;
  6. Textul de ancorare. Update-ul Penguin a taxat dur acest aspect. O perioadă se recomanda ca textul ancoră să fie cu potrivire exactă. Însă, la momentul de față este mai bine ca textul de ancorare să fie contextual și cu termeni variați.

Probleme off-page SEO care pot afecta clasamentele

Aproape fiecare strategie sub umbrela SEO poate fi clasificată ca on-page sau off-page. On-page se referă la structurarea website-ului, configurarea de bază și lucrările în curs pe care le efectuați pe domeniul dvs.

Off-page se referă la orice se întâmplă în afara domeniului respectiv. Strategiile precum postarea de articole pe blog, crearea de linkuri și marketingul pe rețelele de socializare se încadrează în categoria off-page SEO. Sunt esențiale dacă doriți să vă clasificați pentru orice grup de cuvinte cheie.

În funcție de dimensiunea website-ului dvs. și de numărul de persoane care au acces la acesta, posibilitățile sunt că structura și conținutul nu se vor schimba frecvent. Ocazional, ar trebui să efectuați un audit SEO pentru a vă asigura că nicio pagină web nouă nu a trecut fără titlu sau că nu s-au indexat pagini duplicate.

Dacă vedeți o volatilitate neașteptată și on-page SEO este în regulă, singura posibilitate rezonabilă este că ceva nu a funcționat corect off-page. Există cinci „impasuri” comune pentru off-page SEO care pot interfera cu clasamentul dvs. Din fericire, toate au soluții relativ ușoare, prin înlăturarea cauzei care le-a provocat. Acestea sunt:

  1. link-uri sursă de calitate scăzută;
  2. link-uri dubioase, nenaturale sau spam;
  3. schimburi excesive de legături cu o singură sursă;
  4. intrări NAP incoerente în citate locale;
  5. integrarea pe social media incompletă sau inexistentă.

Crearea de conținut pentru crearea de backlink-uri pentru off-page SEO

Există un fapt critic pe care trebuie să-l luați în considerare mai presus de toate celelalte. Google se bazează în continuare pe linkuri externe pentru a evalua autoritatea domeniului. Asta înseamnă că, deși linkurile sunt evaluate mai rigid, ele sunt totuși un factor important pentru campania dvs. SEO.

Construirea legăturilor nu este problema. În schimb, totul se rezumă la modul în care le construiți.

Dacă creați legături cu singura intenție de a vă crește artificial rangul, veți fi penalizat.

Cu toate acestea, dacă vă concentrați pe crearea de legături cu conținut de calitate în afara website-ului, veți putea profita de avantajele unei strategii la scară largă de construire a linkurilor. O întrebare apare atunci. Cum scrieți conținut de înaltă calitate pentru crearea de linkuri externe către website?

De ce conținutul off-page SEO este diferit de conținutul on-page SEO?

Există două cereri de conținut. În primul rând, trebuie să scrieți într-un mod care să fie plăcut utilizatorilor dvs. Obiectivul este să vă arătați vocea mărcii, să distrați sau să informați utilizatorii. Trebuie să îi determinați să revină pentru mai multe.

În al doilea rând, trebuie să scrieți într-un mod care să informeze motoarele de căutare despre natura afacerii dvs., utilizând cuvinte cheie și opțiuni de subiect care transmit idei exacte crawlerelor tot mai performante.

Conținutul off-page are un set diferit de obiective. Veți dori să vă asigurați că acesta este valoros, dar să faceți o impresie izbitoare nu este la fel de important. De fapt, poate doriți să scrieți într-un alt stil decât vocea mărcii, în funcție de obiectivele pe care le aveți.

Presupunând că încercați să scrieți conținut numai ca o punte pentru construirea de legături, trebuie să luați în considerare mai multe elemente.

Lungimea

Lungimea conținutului dvs. de construire a linkurilor trebuie să fie substanțială, dar nu exagerată. Orice mai puțin de 300 de cuvinte nu merită scris, deoarece abia se înregistrează ca articol complet.

Orice mai mult de 1.000 de cuvinte reprezintă un efort prea mare. În ceea ce privește intervalul ideal dintre cele două extreme, depinde de dvs. Ce tip de conținut scrieți? Cât de detaliat trebuie să fiți? Răspunsurile la aceste întrebări ar trebui să vă indice în direcția corectă.

Subiectul

Deoarece articolele dvs. off-page nu vor fi postate direct pe website-ul principal, aveți mult mai multă flexibilitate cu gama de subiecte pe care le abordați. Nu va trebui să respectați o anumită temă sau să respectați anumite protocoale off-page SEO.

Cu toate acestea, va trebui să selectați subiecte care sunt cel puțin legate periferic de industria dvs. Scopul este să vă asigurați că Google vă citește și clasifică în mod corespunzător conținutul. În caz contrar, ar putea primi semnale mixte despre natura afacerii dvs., iar clasamentul pe cuvintele cheie vizate ar putea deveni imprevizibil.

Structura

La fel ca în cazul oricărui conținut online, conținutul dvs. de construire a linkurilor în afara website-ului ar trebui să fie structurat într-un mod care să fie lizibil pentru un cititor. Includeți subsecțiuni, titluri, numere și diferențe stilistice care facilitează navigarea într-un articol mai mare.

Acest lucru va face ca articolul dvs. să pară mai valoros, iar cititorii care caută informații utile ar putea ajunge în cele din urmă la website-ul dvs. Primiți în acest fel un trafic de recomandare suplimentar în plus față de strategia dvs. de construire a autorității domeniului.

Numărul de link-uri

Numărul și tipul de linkuri pe care le includeți în corpul articolului dvs. afectează modul în care Google accesează cu crawlere și interpretează materialul dvs. Dacă includeți prea multe linkuri, s-ar putea înregistra ca spam. Dacă includeți prea puține, efortul poate fi fără rezultate. Dacă includeți prea multe din același link în mai multe articole, autoritatea domeniului dvs. ar putea suferi.

Din păcate, nu există o singură regulă care să dicteze cele mai bune tipuri de linkuri de inclus. Cel mai bun pariu este să vă diversificați strategia, utilizând cât mai multe linkuri diferite. Puteți varia frecvența linkurilor de la câteva linkuri la mai multe linkuri. În ansamblu, o legătură la 300 de cuvinte este o regulă bună, dar ar trebui să vă diversificați oricum.

Calitatea

Conținutul dvs. trebuie să fie bine scris, indiferent pentru cine este scris. Roboții de căutare Google pot detecta utilizarea nefirească a limbajului, așa că vă va spune dacă pur și simplu ați externalizat scrierea articolului în țările în curs de dezvoltare. Multe afaceri mari au această practică datorită prețurilor mici pentru content writing (în special pentru țările din Asia).

Verificați de două ori conținutul pentru ortografie, sintaxă sau erori gramaticale. Asigurați-vă că toate propozițiile dvs. sunt corecte și citate. Doar pentru că articolul dvs. este off-page nu înseamnă că Google nu va fi atent la calitatea muncii dvs.

Frecvență

În general, nu este înțelept să postați prea multe linkuri simultane. Răspândiți publicațiile articolelor de construire a linkurilor pe parcursul săptămânilor sau lunilor. Publicați în mod regulat și consecvent, pentru a asigura o construcție uniformă.

Numărul de articole și linkuri pe care le puteți utiliza depinde în parte de mărimea organizației dvs. Prea multe legături externe în timp scurt pentru o afacere nouă ar putea părea ieșite din comun. Același număr, pentru o corporație importantă care este pe piață de multă vreme ar putea să nu declanșeze niciun semn de alarmă.

Deși o strategie de conținut este de obicei văzută ca o parte a campaniei dvs. SEO, este, de asemenea, extrem de importantă pentru succesul strategiei dvs. off-page SEO. După ce ați însușit procesul de scriere, publicare și sindicalizare a articolelor conectate în afara website-ului, veți putea crește cu ușurință și în mod constant autoritatea domeniului, fără a vă interfera cu celelalte eforturi.

Strategii off-page SEO pentru îmbunătățirea ratelor de conversie

Există totuși un factor limitativ care împiedică ratele de conversie să fie infinit gonflabile. Există un număr finit de modificări pe care le puteți face înainte de a începe să rămâneți fără idei.

Creșterea vizibilității îndemnului (CTA) și simplificarea procesului de conversie vă vor crește considerabil rata de conversie. Odată ce ați folosit toate cele mai bune practici standard, nu vă mai rămân decât modificări experimentale. Puteți să „vă jucați” cu aspecte precum ar fi culorile butoanelor și modificări de formulare, care pot crește rata de conversie doar cu grade mici.

Soluția noastră la acest lucru este să priviți spre exterior, mai degrabă decât spre interior. În loc să căutați până la ultima strategie on-page, utilă pentru creșterea ratelor de conversie, începeți să căutați diferite oportunități off-page SEO. În special, există trei strategii off-page care sunt utile pentru a maximiza rata de conversie:

  1. lucrați la reputația dvs. Prima strategie ar putea fi cea mai evidentă, dar este una care este adesea neglijată de proprietarii de afaceri. Reputația online a mărcii dvs. este greu de măsurat cu precizie sau obiectivitate. Cu cât utilizatorii vă recunosc și au încredere în marca dvs., cu atât vor exista mai multe șanse de conversie;
  2. segmentați-vă clienții potențiali. Acesta este procesul de filtrare a traficului de intrare care nu are nicio șansă să cumpere de la dvs. în favoarea traficului care face acest lucru. Așa cum ați putea suspecta, există o serie de modalități de a face acest lucru. Cele mai multe dintre ele pornesc on-page;
  3. optimizați-vă apelurile pentru trafic. Aceasta este o strategie legată de punctul doi, deoarece implică creșterea relevanței publicului dvs. de intrare. Dar, mai degrabă decât filtrarea segmentelor neinteresate ale publicului dvs. țintă, această strategie are ca scop creșterea încrederii și a nivelului de interes al adepților dvs. existenți.

Concluzie

Aceste strategii off-page SEO, atunci când funcționează împreună cu o optimizare adecvată a conversiei on-page, pot duce rata de conversie la noi culmi. La fel ca în cazul oricărei strategii de optimizare a conversiilor, datele calitative sunt cel mai bun prieten al dvs.

Încercați aceste strategii în mod independent față de un grup de control înainte de a stabili definitiv ce este eficient și ce nu. În cele din urmă, veți găsi combinația potrivită de tactici pentru afacerea dvs. pentru a vă maximiza canalul de vânzări.

Înapoi sus
Căutare