GO SEO, conținut principal

Bing, ghid complet de optimizare SEO pentru acest motor de căutare

Ați presupus că Bing este o pierdere de timp doar pentru că Google este cel mai folosit motor de căutare? Deși Bing urmărește Google într-un fel, are încă o parte decentă a pieței. În plus, Bing stimulează căutările pe Yahoo. Detalii și pe www.onseo.ro.

Potrivit unui raport din august 2020 privind cota de piață a motoarelor de căutare în Statele Unite, Bing este de până la 7,2 la sută. S-ar putea să nu pară prea mult, dar reprezintă milioane de utilizatori.

Cu toții observăm tendința în creștere de „fuziune” și uniformizare a piețelor. Relațiile comerciale devin tot mai diversificate. Poate avea loc un raport de vânzare-cumpărare, iar părțile să fie de pe trei continente diferite. Producătorul poate fi în China, vânzătorul în România, iar cumpărătorul în Statele Unite ale Americii.

Când discutăm despre comerț online trebuie să avem în vedere și aspectele ulterioare de dezvoltare. Puteți fi o afacere locală din România, să începeți cu greu livrările, iar în 4-5 ani să vindeți pe diferite piețe internaționale. În acest caz, trebuie să știți ce motoare de căutare folosesc consumatorii respectivi. Articolul de astăzi vă este util dacă ați identificat că grupul țintă folosește preponderent Bing.

Cine folosește Bing?

Indiferent dacă întrebați din curiozitate sau sarcastic, răspunsul este același. Bing este folosit de o mulțime de oameni!

  • Bing procesează peste 13,7 miliarde de căutări lunare pe computer (sau aproximativ 317 k în fiecare minut);
  • Bing oferă 60 de milioane de căutări surprinzătoare la care Google nu este conectat;
  • Utilizatorul tipic Bing din Statele Unite este un individ educat cu vârste cuprinse între 35 și 54 de ani, cu un venit al gospodăriei de peste 75.000 de dolari pe an;
  • Cele mai populare industrii includ comerțul cu amănuntul, finanțele, tehnologia, călătoriile, educația, sănătatea, industria auto și telecomunicațiile.

Bing crește lent, dar constant

Pentru motoarele de căutare lupta se dă între cifre și statistici. Unii analiști cred că este doar o chestiune de timp până când Bing îl va depăși pe Google, oricât de greu este de conceput la momentul actual. Raționamentul?

  • Un număr tot mai mare de utilizatori preferă acum acest motor de căutare în locul Google pentru funcțiile sale intuitive și opțiunile excelente de căutare;
  • Bing devine din ce în ce mai inteligent. A învins Google cu o caracteristică valoroasă numită „renunțarea la linkuri” de câteva luni. Este un aspect pentru care Google încă aplică penalități;
  • Unii consideră că traficul de pe acest motor de căutare este de fapt mai valoros decât traficul Google. Utilizatorii Bing au o rată de respingere mai mică, vizitează mai multe pagini pe website, petrec mai mult timp pe website și dau click de fapt pe mai multe linkuri afiliate;
  • Bing este motorul de căutare implicit pentru Apple, Siri, Amazon și Cortana Microsoft. (numărul căutărilor vocale continuă să crească exponențial de la an la an);

Cu siguranță nu vom încerca să prezicem ce ne va rezerva viitorul pentru industria de marketing prin căutări, dar dacă există șansa ca Bing să învingă Google pe drum, poate că este timpul să vă optimizați website-ul pentru acest motor de căutare cât mai complet posibil.

Google și Bing diferă la nivel de SEO

Totuși, până nu demult, nu existau nicio orientare concretă de urmat. Nimeni nu știa cu siguranță care sunt secretele pentru a se clasa pe Bing. Acum avem o idee mai clară despre ceea ce caută algoritmul motorului de căutare.

Duane Forrester a adus în atenția lumii SEO noile lansări ale Bing’s Webmaster Guidelines. Dacă răsfoiți documentul și sunteți familiarizați cu instrucțiunile Google, atunci veți recunoaște că sunt de fapt destul de asemănătoare.

Ele nu sunt totuși aceleași. Există câteva diferențe distincte între Bing și Google, inclusiv:

  • cuvinte cheie. Google s-a străduit să se îndepărteze de potrivirile exacte ale cuvintelor cheie și să se bazeze pe căutarea semantică. Pe de altă parte, Bing preferă cuvintele cheie direcționate ori de câte ori este posibil;
  • cuvinte cheie meta. Google a ucis meta cuvintele cheie în urmă cu peste un deceniu. Totuși, Bing le iubește. Deci, deși pot fi irelevanți pentru Google, de fapt vă pot oferi un pic de impuls în clasamentul Bing;
  • semnalele sociale. După cum probabil știți, Google folosește linkuri nofollow pe social media și neagă faptul că semnalele sociale joacă orice rol în clasarea paginilor. Bing, pe de altă parte, tratează semnalele sociale cu multă încredere și respect. Dacă aveți influență pe rețelele de socializare, aceasta se va reflecta în clasamentele dvs. de căutare;
  • backlink-uri. Bing iubește backlink-urile la fel de mult ca Google. Cu toate acestea, le analizează într-un mod ușor diferit. În timp ce Google folosește PageRank pentru a determina autoritatea unui backlink, Bing subliniază factori precum vârsta domeniului și extensiile de domeniu.
  • conținut multimedia. În timp ce Google se bazează încă pe conținut bazat pe text, Bing are o tehnologie puternică despre care se spune că poate accesa cu crawlere și înțelege o varietate de conținut multimedia (cum ar fi videoclipuri și podcast-uri).

strategii pentru optimizarea website-ului dvs. pentru Bing

Doriți să susțineți clasamentul website-ului dvs. în cadrul motorului de căutare Bing? În continuare vom trece în revistă câteva strategii pe care le puteți utiliza pentru a obține un clasament mai bun. Menționăm că unele din ele sunt tactici eficiente care pot fi combinate pentru a obține rezultate maxime.

Cuvinte cheie și link building

Conectarea este un element SEO crucial. Va fi întotdeauna, fie pentru Google, fie pentru Bing.

Încercați să faceți un punct de conectare întotdeauna de la website-uri extrem de relevante. De asemenea, rețineți că Bing pune mai mare preț pe linkurile de ieșire mai mult decât o fac alte motoare de căutare. Prin urmare, strategia dvs. de link building trebuie să țină cont și de acest aspect.

Spre deosebire de Google, Bing spune să folosiți conținut bogat în cuvinte cheie. Asta ne lasă să ne întrebăm dacă specialiștii în marketing nu atât de sinceri vor începe să vizeze mai mult Bing? Vor avea mai mult timp să obțină website-uri slabe care nu sunt utile pentru a se clasa bine pe Bing, introducând o mulțime de cuvinte cheie în paginile lor?

Nu vedem nimic sigur în acest sens. Nu există avertismente sau precizări în zona „lucruri de evitat” cu privire la completarea cuvintelor cheie sau încercarea de a manipula clasamentele cu conținut.

În timp ce Google spune în principiu că nu vor ca voi să încercați în mod intenționat să creați linkuri către website-ul dvs., Bing spune „GO!”. Sigur, avertizează despre schemele de legături și „fermele” de legături. Puteți atinge rezultate bune dacă planificați o strategie etică pentru a obține backlink-urile de care avem nevoie cu toții pentru a ne clasifica.

Bing pare să prefere ca fiecare pagină a website-ului dvs. să conțină cel mult două cuvinte cheie. Respectați această regulă. Optimizați-vă website-ul pentru un cuvânt cheie principal și utilizați altul în calitate de cuvânt cheie secundar.

Viteza website-ului (timpul de încărcare a paginii sau PLT)

Un alt factor pe care îl evidențiază în mod clar este cât de repede se încarcă website-ul dvs. atunci când un vizitator ajunge acolo. Vă sfătuim să luați în considerare viteza website-ului, dar să nu o lăsați să împiedice experiența utilizatorului.

Dacă cineva caută pe Bing, dă click pe website-ul dvs., apoi pleacă imediat, este probabil ca Bing să concluzioneze că a arătat un rezultat care nu a fost foarte bun. Și dacă acest lucru se întâmplă foarte mult, ne putem imagina că vă va scădea clasamentul pentru acel termen de căutare.

Doriți să măsurați viteza website-ului dvs. și/sau să aflați cum să o îmbunătățiți? Unele dintre strategiile rapide sunt:

  • obțineți o găzduire eficientă;
  • reduceți imaginile sau optimizați-le cât mai bine;
  • alegeți o temă eficientă;
  • curățați plugin-urile;
  • compresați fișierele de pe website;
  • folosiți un plugin pentru cache;
  • reorganizați pagina de pornire;
  • faceți baza de date mai eficientă;
  • controlați încărcarea imaginilor;
  • scăpați de pingback-uri și trackback-uri;
  • eliminați mesajele nefinalizate;
  • folosiți HTML static;
  • profitați de o rețea de livrare de conținut;
  • agregarea fișierelor CSS și Javascript;
  • dezactivați conectarea rapidă;
  • folosiți un „încărcător leneș” pentru conexiunile slabe;
  • eliminați sau reduceți apelurile terților.

Dacă întreprindeți aceste acțiuni, veți vedea că viteza website-ului dvs. va crește imediat. O creștere a clasamentului căutării nu ar trebui să rămână prea mult în urmă.

Gestionați corect lungimea conținutului

Probabil că sunteți obișnuit să oferiți 500 de cuvinte pentru articolele dvs. de pe blog. Acest lucru vă va servi bine, deoarece Bing preferă ca cea mai mare parte a  conținutul să fie mai voluminoasă de 300 de cuvinte.

Algoritmii Bing par să acorde o valoare mai mare conținutului care nu este mai mic de 300 de cuvinte. Cu cât conținutul dvs. este mai lung, cu atât este mai bine optimizat pentru Bing.

Urmați optimizarea pe pagină pentru Bing

Utilizați cuvinte cheie în titluri și etichete html pe fiecare pagină. Bing preferă ca fiecare pagină să fie pe deplin optimizată cu cuvinte cheie adecvate. Dacă vă optimizați corect paginile, veți avea o clasare ușoară în rezultatele căutării Bing.

Nu uitați etichetele meta

Este posibil ca etichetele meta să fi alunecat pe „bancheta din spate” pentru mulți specialiști în SEO, deoarece Google nu le mai pune în valoare. Google încurajează utilizarea etichetelor meta, dar nu ca factor SEO.

Cu Bing, cu toate acestea, este foarte recomandat să utilizați etichete meta pentru fiecare pagină web. Dacă o faceți deja, este bine pentru dvs. Ține-o tot așa! Este probabil ca cea mai mare parte a traficului dvs. să provină de la Bing. Trebuie să știți bine piața căreia vă adresați.

Concentrați-vă pe implicarea utilizatorilor

Bing este un credincios de ferm în implicarea utilizatorilor ca semnal pentru credibilitate și autoritate. O măsoară printr-o metodă cunoscută sub numele de „pogo sticking”. Acest lucru se întâmplă atunci când cineva efectuează o căutare, dă click pe unul dintre rezultate și dă click înapoi la rezultatele căutării.

O mulțime de „pogo” este un semn rău și vă va suprima clasamentul. Obținerea unui indicator mic pentru „pogo” – adică oamenii nu dau click înapoi la rezultatele căutării – este un semnal puternic de căutare și vă va îmbunătăți clasamentul.

Optimizați textul de ancorare

Bing pune accent pe utilizarea textului ancoră. În special, preferă să vadă mențiuni specifice. Textul ancoră este expresia de care legați un link inter sau extern. Deci, dacă încercați să vă clasificați pentru termenul de căutare „cel mai bun produs al meu”, ar trebui să utilizați „cel mai bun produs al meu” ca text de ancorare.

Acum, evident, nu doriți să vă sporiți clasamentul Bing în detrimentul clasamentului dvs. Google, deci trebuie să aveți grijă. Dacă doriți să utilizați o potrivire exactă, asigurați-vă că provine de pe un website cu autoritate înaltă.

Optimizați structura și codul website-ului

Bing vrea să vadă conținut de calitate, dar dorește, de asemenea, să fie amplasat în locurile potrivite. Mai precis, ei sfătuiesc webmasterii să organizeze conținut de calitate aproape de suprafață – la cel mult trei click-uri distanță de pagina de pornire.

Bing preferă și drumul spre fluxul structurii specifice. De exemplu, „SEO> Link Building> Cele mai bune practici” sau „articole sportive> Baseball> Mănuși”.

Nici Google, nici Bing nu ne oferă o imagine clară a aspectului algoritmului lor. Nu putem obține indicii decât din regulile și liniile directoare pe care le-au emis administratorilor de web. Tot ceea ce se poate spune este că, indiferent de cele mai bune practici disponibile pentru SEO, urmați-le religios.

Nu acordați nicio atenție zvonurilor conform cărora Bing acordă o valoare mai mare website-urilor vechi sau că le preferă cele mai noi. După cum am spus, urmați cele mai bune practici SEO pe care le urmați deja, iar Bing vă va recompensa cel mai probabil în consecință.

Concluzie

Poate că ați abordat SEO și ați obținut rezultate decente pe Google doar pentru a vă da seama că lucrurile s-au schimbat și ați pierdut clasament. Acum trebuie să vă integrați, să interacționați și să monitorizați social media pentru a rămâne competitiv.

Ne cerem scuze pentru că am adus în discuție și mai multe lucruri la care să ne gândim. Dar pentru asta suntem aici. Să ne asigurăm că sunteți conștienți și să înțelegeți ce este necesar pentru a vă menține înaintea concurenței.

Dacă aveți nevoie de ajutor, contactați-ne și vom colabora cu dvs. pentru a dezvolta o campanie SEO și/sau un plan de marketing online. Nu așteptați ca o parte din concurenții dvs. să o facă mai întâi. În SEO este ca și la întrecerile sportive de 100 de metri. Este mai bine să întreci pe cineva din start decât să-i dai un avans, fie el chiar și de câțiva pași.

Înapoi sus
Căutare